Refresh-Reboot-Repeat // Goodiebox Januar ’16

Årets første Goodiebox og jeg er absolut ikke skuffet! 😀 Vi havde fået en lille teaser, så vidste godt at der ville være noget ansigtolie. Jeg elsker ansigtsolie, ligemeget hvilken hudtype man har, synes jeg det ser ud til at gavne. Jeg har selv fedtet hud og bruger Kiehl’s Midnight Recovery, men det er jo kun en olie til om aftenen. Men nu vil jeg lige kigge lidt nærmere på indholdet:red_DSC1881red_DSC1888red_DSC1897red_DSC1898red_DSC1901

AtopiCare Håndcreme, Sanex (full size 32,95 kr.)
Jeg har så mange håndcremer, men få af dem er faktisk rigtig gode. Min første tanke var, at den her måtte være en rigtig fed creme, fordi der står til atopisk hud, og er det ikke meget tør ud? Men det betyder så også, at den er til sensitiv hud. Men den er faktisk meget let, og den trækker hurtigt ind, så man kan gå videre med hvad man end var i gang med, uden at skulle bekymre sig.

Antioxidant Ansigtolie, Isangs (sample size, full size pris: 105 kr.)
Som sagt, jeg elsker ansigtolier. De holder længe, og de plejer huden rigtig godt. Jeg begyndte at bruge det, da jeg var igang med akne behandling, som skulle gøre huden meget tør, men jeg tror virkelig at jeg undgik at få den tørre hud i ansigtet, fordi jeg brugte olie. Jeg havde så stadig tørre læber og hænder. Men det er blevet en vane for mig, og jeg er for nylig begyndt at lede efter en jeg kan bruge om morgenen. Den her er faktisk et rigtig godt bud. Og så bliver det jo kun bedre af at indholdet er økologisk, fair trade og vegansk. Tip, 3-4 dråber er nok til hele ansigtet.

Lip Balm, Carmex (full size, 29,95 kr.)
Ikke så meget at sige om den. Havde de nogen i overskud fra sidste gang vi fik den her? Jeg ved det ikke, men den har vi i hvert fald fået før, jeg har dog ikke føret den brugt. Er jeg den eneste, der har rigtig mange lip balms?

Anti-aging Eye Oil, Omoi! (full size, 280 kr.)
Jeg har været lidt påpasselig med at blive anti-age produkter, da en kollega fortalte mig, at det altså ikke virkede forbyggende, men jeg synes selv at min hud er begyndt at se lidt gammel ud, og ved ikke om det er fordi den har været igennem 10 års akne.. Men jeg er kommet ind i en god rutine med at bruge øjencreme, og eye oil virker lidt sært, men når man kan komme olie i ansigtet, så kan man vel også bruge olie omkring øjnene? Det skal i hvert fald testes!

Økologisk Superfood Trio Bar, NU3 (ekstra, 15 kr.)
Ikke et mærke jeg har hørt om før og husker at den var på med på teaser billedet. Men nu går alle jo op i vægttab her til januar (okay, måske ikke alle, men jeg vil i hvert fald godt være sundere), og jeg elsker når de giver noget med man kan spise. Superfood har jeg været mere opmærksom på, siden en i min familie fik kræft, og vi en aften sad og snakkede om, hvor godt det var. Bare det at man tænker lidt mere over, hvad man spiste (forbyggende).

Tan Booster Bronzer, Emite Makeup (full size, 249,95 kr.)
I starten synes jeg den så meget lys ud. Og det er den egentlig også. Hvis man putter for meget på, er den nok alt for “muddy”, men jeg bruger altid meget let hånd når jeg påfører bronzer og blush. Smagssag. Men det ser ikke ud til at der er glimmer i, og det er ikke tit man ser det. Nu er det jo heller ikke en billig bronzer. Jeg har selv varme undertoner, så tror godt den fungere for mig. Men ved ikke, hvordan den ville se ud på meget lys eller kølig undertoner.

Tote Bag, Loqi (full size, 75 kr.)
Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge den her til. Det kunne jo være meget smart at have i sin taske. Selvom jeg for det meste render rundt med større tasker, og jeg har før lagt poser fra Matas ned i min taske, fordi hvem gider gå rundt med det (doven, I know). Og så er den miljøvenlig.

Final thoughts: Hold da op, hvor er der mange full size produkter! Der er kun én ting jeg er utilfreds med, og det er den lip balm. Den er god, ingen tvivl, men vi har jo fået den før, så nu er det bare ned i skuffen med den? Men jeg synes at det er en god start på 2016.

One thought on “Refresh-Reboot-Repeat // Goodiebox Januar ’16

  1. Juhuu, jeg har også lige åbnet min og jeg glæder mig specielt til at prøve olierne 😀
    Derudover havde jeg faktisk tænkt mig at købe en carmex i dag, så det er bare totalt perfekt!

    Håndcremen har jeg i forvejen, da jeg er en del af dem Amaze Press sender ting ud til, men den er så god at en ekstra intet gør!

    Kærlig hilsen
    Malue
    http://mooldash.dk

    Like

Leave a Reply

